Reklaamtooted – tõhus viis kliendile muljet avaldada

Home » Reklaam » Reklaamtooted – tõhus viis kliendile muljet avaldada

Võib olla, et teie firma või kaubamärk müüb juba suurepäraselt paljudel turgudel, on siiski teatud territooriumeid, kus teie kaubamärgi turuosa on madalam ning just seal tuleks enda kaubamärki üsna agressiivselt reklaamida.  Miks mitte ellu kutsuda turunduskampaania andes välja reklaamkingitusi enda eeldatavale sihtsühmale? Näiteks, kui te toodate kontorimööblit, siis teie potensiaalsed kliendid on äriettevõtted, valitsuse osakonnad jms. Te võiksite jagada reklaamtooteid nagu näiteks disainerpastakad või kirjutusvahendite komplekte nende asutuste kolmanda astme juhtidele. Jällegi, esmapilgul tagasihoidlikuna tunduv pastakas võib osutuda võimsaks relvaks teie turundusarsenali hulgas.

Enamasti on reklaamkingitustel peale trükitud firma nimi ja logo ning need on kujundatud selliselt, et keskmine kasutaja sooviks need alles jätta ning talle meenuks antud firma, kui ta toodet kasutav. Isegi selliselt toimivad päris mitmed professionaalsed ärimehed selles suunas, et kasutada ära kaubamärgi nime toodetel, et lisaks kõigele muule aidata inimestel, kes antud reklaamtoote saavad, leida seost firmaga lihtsama vaevaga.

Olenemata sellest, mis on reklaamtoote eesmärk, peaks nende eest vastutav inimene kindlaks tegema, et reklaamkingitus oleks kujundatud selliselt, et selle saaja tunneks, et kink on loodud just temale mõeldses. Kui see on aga suunatud avalikkusele, siis pidab vaid firma logost, et seda saavutada. Kui kink on aga mõeldud konkreetsele kollektiivi liikmele või isegi tervele meeskonnale, siis tuleks erilliselt silmas pidada kõiki osapooli ning seda, et iga töötaja saaks enda isikliku toote, mida siis võib olla vaja eraldi ette valmistada.

Jagades reklaamkingitusi teed sa midagi erilist enda klientide , ktöötajate ja koostööpartnerite jaoks – saa tekitad neid meeldiva enesetudne ning samal ajal näitad, mida sa väärtustad. Kui sa tahad, et inimesed mõistaksid sinu pühendumust keskkonnale, siis vali keskkonnasõbralik kingitus, mis saadab soovitud sõnumi kingisaaale.  Kui sa oled näiteks Eesti ärimaailma andunud toetaja, siis tee nii, et sinu kongitused oleksid 100% Eestis valminud või peegeldaksid mõnel muul viisil, et sa toetad kohalikku kultuuri ja majandust.

Tänapäeval lubab interneti kättesaadavus firmaomanikel valida väga suure hulga reklaamkingituste hulgast. See ei tee mitte ainult võimalikuks väga unikaalsete kingituste ostmist, vaid palju reklaamkingituste müügiga tegelevad firmad toimetavad need sinu eest ka kohale. See omakorda säästab nii aega kui ka raha, kuid ka kiirendab kogu reklaamkingituste soetamise ja üleandmise protsessi.

Ära raiska oma võimalusi igava ja mittemidagiütleva reklaamkingituse tegemisega. Võib juhtuda, et ideaalse reklaamkingituse kujundamise peale võib kuluda sadu eurosid ning hulk töötunde, kuid see tulemus on kindlasti ennast väärt.

Mõned keskkonnasõbralikud ning mõjuvad kingitused on näiteks

  • gurmeetoit kohalikust ja loodussõbralikust poest
  • orgaanilised veinid
  • ausa kaubanduse tulemusena toodetud kohvi ja tee

 

Päeva lõpuks on reklaamkingitustest tulenev motivatsioon märk sellest, et töötajad ja klienti hinnatakse, vaid siis, kui sellele kingitusele on hoolega mõeldud ning see peegeldab ka saaja huve. Kui sellele on mõeldud, siis tegelikult sobib reklaamkingituseks peaaegu kõik.

 

Comments are closed

Footer Column 1

This is a widgetised area. Fill it with content from the Widget Admin area.

Footer Column 2

This is a widgetised area. Fill it with content from the Widget Admin area.

Footer Column 3

This is a widgetised area. Fill it with content from the Widget Admin area.

Footer Column 4

This is a widgetised area. Fill it with content from the Widget Admin area.

A wordpress theme from BWThemes